کد خبر: ۷۵۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 02 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل مدیریت بحران استان گفت ؛ گسترش فرهنگ عمومی ، آموزش و فرهنگ سازی از اهم برنامه های مدیریت بحران است . محمدی تبار گفت : "پیش گیری قبل از درمان"، یک استراتژی کاربردی و اثر بخش در مدیریت سوانح و بلایای طبیعی است . 
وحید محمدی تبار افزود : ما هر چه در آموزش ، فرهنگ سازی و پیش گیری بیشتر وقت بگذاریم و هزینه کنم در موجهه با بحران ها و مشکلات کمتر هزینه خواهیم داد.
مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: در راستای تحقق برنامه های کلان دولت و سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین با توجه به تاکید استاندار محترم مبنی بر اهمیت و نهادینه سازی مقوله آموزش ، اولین سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری و هماهنگی معاونت آموزش سازمان بحران کشور و جهاد دانشگاهی واحد استان در تاریخ ۱۲ تیر ماه ۹۸ بمدت ۱۶ ساعت و با بهره گیری از اساتید مجرب برای فرمانداران ، شهرداران ،بخشداران و تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانهای ۸ گانه برگزار خواهد شد.
وی گفت : برای شرکت کننده گان گواهی آموزش صادر می شود و حضور مسئولین و مدعوین طبق سرفصل و آئین نامه های  قانونی، الزامیست.

محمدی تبار در پایان گفت : سمینار آموزش مدیریت بحران (زلزله ، سیل و ...) ویژه مدیران و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستانها ، چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب در محل پردیس دانشگاهی شهید ایزدپناه شهر یاسوج برگزار می شود.

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار